• zpracování účetnictví obchodních korporací

  • zpracování mzdové agendy

  • vedení daňové evidence pro fyzické osoby

  • vedení účetnictví ve vlastním účetním programu

  • vedení účetnictví v účetním programu Pohoda ve vlastnictví klienta pomocí vzdáleného přístupu

  • kontrola formální správnosti, zadávání dokladů a účtování dokladů –  faktury přijaté, faktury vydané, pokladní doklady a platby kartou, bankovní výpisy

  • účtování veškerých souvisejících účetních případů např. mzdy, interní doklady, odpisy majetku

  • vedení evidence dlouhodobého majetku

  • sledování termínů plateb vůči státním úřadům

  • vytváření platebních příkazů k platbám vůči státním úřadům

  • vypracování přiznání DPH

  • vypracování souhrnného hlášení

  • vypracování výpisu z evidence pro daňové účely (režim přenesení daňové povinnosti)

  • měsíční přehled neuhrazených faktur (přijatých a vydaných)

  • měsíční zasílání rozvahy a výsledovky e-mailem

  • skladové hospodářství

  • příprava účetnictví na audit

  • rekonstrukce účetnictví

  • zastupování klienta (finanční úřady, banky, leasingové společnosti, …)

  • zajištění všech daňových kontrol

  • poradenství (osobně, telefonicky, email)

  • vypracování vnitropodnikových účetních směrnic

  • vnitropodnikového účetnictví – návrh řešení vč. analytických účtů

  • skladové hospodářství – optimalizace skladových zásob a evidence skladů včetně pomoci s organizací a provedením fyzické inventarizace zásob

 

VEDENÍ ÚČETNICTVÍ

Kontakt:

ADE-Consulting s.r.o.

Špitálská 11

Příbram, 261 01 

Telefoní kontakt:

604 231 795

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now